Sabtu, 12 Julai 2014

Majlis Hari Lahir Dyan Nur Qistina Yang ke-6

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera,

Dok simpan gambar yang telah penuh dalam handphone ni tiba-tiba ada nampak gambar sambutan hari lahir anak saya Dyan Nur Qistina. 

Majlis Tina saya dan suami bergotong-royong masak soto dan laksam.  Kepenatan sampai lupa nak snap gambar  kedua-dua menu tu huhuhu...

Tina oder kek barbie ni dah lama..siap dia soh maknya tengok tutorial kat youtube cara penyediaan kek barbie ni....dalam proses buat kek ni saya sampai 6-7 kali buat adunan kek sebab setiap kek yang disediakan tidak menjadi...cubaan kedua terakhir barulah menjadi...almaklumlah sejak Tina tukar sekolah saya dah tak pernah baking, jika dulu tiap-tiap bulan saya perlu menyediakan Tina kek untuk sambutan birthday di Yochien jadi skill buat kek tu dapat diasah wahaha...selepas berbulan dah tak baking, kek yang biasa buat jadi luar biasa tak menjadi, bantat, merekah dan lain-lain lagilah kejadian yang tak diingini..penat tu tapi demi Tina saya berusaha juga la buat....sehingga jadi kek seperti di bawah

Kek Barbie

Tina potong kek bersama rakan-rakan

Tina suka purikyua
Adik Iman Irina

My lil Chef
Buat kek sendiri untuk sambut birthday




Moga cita-cita nak jadi Dr Gigi dimakbulkan

Doa untuk Tina
Moga Dyan Nur Qistina menjadi anak yang solehah, sihat, cerdik, baik hati suka menolong orang dan berjaya di dunia dan akhirat...Aminnnnnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan